Polityka Prywatności Sparkflow

Aktualizacja: 17 maja 2018

Informacje ogólne

Aby dostarczyć Ci usługi najlepszej jakości, Sparkflow musi zbierać niektóre Twoje prywatne dane. Niniejsza polityka opisuje sposoby, w jakie zbieramy i używamy tych danych. Informujemy Cię także, w jaki sposób możesz uzyskać dostęp, zaktualizować lub usunąć określone dane. Nasza polityka prywatności zachowuje zwięzły i czytelny format, aby ułatwić Ci zapoznanie się z nią. Równocześnie dokładamy wszelkich starań, aby pozostawać w zgodzie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Administratorem danych opisanych poniżej jest Sparkflow sp. z o.o. w organizacji, ul. Kolejowa 57, 40-602 Katowice, Polska. Każde użycie sformułowań „Sparkflow”, „my”, „nas”, „nasze” w tym dokumencie odnosi się do administratora danych.

Dane kontaktowe w zakresie polityki prywatności podane są poniżej. Polityka jest czasem przez nas zmieniana lub aktualizowana, aby lepiej oddać faktyczny stan naszych praktyk związanych z prywatnością i dostosować ją do zmian w obowiązującym prawie.

Kontakt w zakresie Polityki Prywatności

Możesz się z nami skontaktować mailowo przez: privacy@sparkflow.pl.

Zbierane dane

Dane kontaktowe

  • W celu prowadzenia współpracy biznesowej z Tobą, musimy zbierać Twoje dane kontaktowe. Są to dane niezbędne dla dostarczania naszych usług. Jeśli nie zgadzasz się na używanie Twoich danych kontaktowych, możesz wskazać inny kontakt w Twojej firmie do celów komunikacji oraz zażądać usunięcia Twoich danych.
  • Co zbieramy: imię, nazwisko, adres email, numer telefonu, nazwę firmy, adres firmy.
  • Czego nie zbieramy: danych, które nie są związane ze współpracą biznesową, na przykład twojego adresu zamieszkania, jeśli nie są to dane ściśle wymagane dla dostarczenia naszych usług, a Ty dałeś nam jasną zgodę na użycie takich danych.
  • Do czego używamy tych danych:
    • Do komunikacji w związku z Twoim zainteresowaniem naszymi usługami lub produktami oraz w zakresie wymaganym do dostarczenia tych usług i produktów.
    • Do informowania Cię o innych naszych usługach i produktach, którymi mógłbyś być zainteresowany.
  • Jak zbieramy te dane:
    • Przez formularze kontaktowe na stronie internetowej.
    • Przez kontakt telefoniczny lub mailowy.
    • Przez bezpośredni kontakt naszych pracowników z Tobą, m.in. z przekazanej przez Ciebie wizytówki.

Dane behawioralne z naszej strony internetowej

  • Aby ulepszać nasze usługi, zbieramy dane o Twoim zachowaniu na naszej stronie internetowej.
  • Co zbieramy: informacje o urządzeniu, ogólna lokalizacja geograficzna, adres IP, informacje o przeglądarce, informacje o dostawcy usług internetowych.
  • Czego nie zbieramy: wszystkie dane są agregowane i zanonimizowane, więc nie są bezpośrednio powiązane z Tobą. Istnieje jednak możliwość powiązania danych analitycznych z Twoim adresem IP.
  • Do czego używamy tych danych:
    • Do zwiększania Twojej satysfakcji z używania naszych usług i dostarczaniu Ci informacji właściwych dla Twoich zainteresowań.
  • Jak zbieramy te dane:
    • Przez użycie cookies.
    • Przez użycie personalizowanych linków.

Przetwarzanie danych

Transfer międzynarodowy

Każda firma trzecia, której przekazujemy Twoje dane w celach przetwarzania, znajduje się na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) lub jest certyfikowana do przetwarzania danych EOG poprzez porozumienie EU-US Privacy Shield.

Odbiorcy będący firmami trzecimi

Współpracujemy z następującymi firmami trzecimi:

  • Hubspot:
    • Dane: Dane kontaktowe
    • Przyczyna przetwarzania: Dostawa naszych usług.
    • Miejsce przetwarzania: US (Privacy shield)
  • Google:
    • Dane: Dane kontaktowe, dane behawioralne.
    • Przyczyna przetwarzania: Dostawa naszych usług, analityka web.
    • Miejsce przetwarzania: US (Privacy shield)

Transfer do innych firm trzecich

W niektórych sytuacjach możemy przekazywać Twoje dane do innych firm trzecich:

  • Naszych dostawców, podwykonawców lub partnerów – gdy jest niezbędne zaangażowanie tych firm trzecich, aby dostarczyć nasze usługi. Przykładem jest przekazanie Twoich danych kontaktowych do dostawcy sprzętu niezbędnego do uzupełnienia naszych usług. Zostaniesz poinformowany mailowo, gdy taki transfer danych ma nastąpić.
  • Nasi dostawcy usług biznesowych – gdy przekazanie danych jest niezbędne w procesach biznesowych lub wymagane prawem. Przykładem jest obsługa faktur przez biuro księgowe.

Twoje prawa związane z ochroną prywatności

RODO zapewnia Ci następujące prawa związane z ochroną prywatności:

  • Prawo do bycia poinformowanym – powinieneś wiedzieć, kiedy i dlaczego zbieramy Twoje dane. Dlatego przekazujemy Ci niniejszą Politykę Prywatności oraz kontakt do nas w razie pytań.
  • Prawo do dostępu – możesz w każdym momencie zażądać dostępu do danych, które przechowujemy. Na żądanie przekażemy Ci te dane w ciągu jednego miesiąca.
  • Prawo do aktualizacji – możesz zaktualizować nieprecyzyjne lub niepełne dane. Na żądanie dokonamy aktualizacji danych w ciągu jednego miesiąca.
  • Prawo do usunięcia – masz prawo do „bycia zapomnianym”. Na żądanie usuniemy Twoje dane w ciągu jednego miesiąca. W niektórych sytuacjach może to jednak nie być całkowicie możliwe, na przykład gdy usunięcie danych uniemożliwiłoby dalsze dostarczanie naszych usług. W takich sytuacjach wypracujemy wspólnie z Tobą najlepsze rozwiązanie.
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych – możesz zezwolić nam na przechowywanie Twoich danych, ale równocześnie zabronić nam ich dalszego przetwarzania. Podobnie jak w przypadku prawa do usunięcia, ograniczenie przetwarzania nie zawsze może być zrealizowane, ale dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć najlepsze dla Ciebie rozwiązanie.
  • Prawo do przenoszenia danych – możesz uzyskać swoje dane w formacie możliwym do odczytu maszynowego w celu przeniesienia danych do innego administratora. Na żądanie dostarczymy Ci odpowiednio przygotowane dane w ciągu jednego miesiąca.
  • Prawo do sprzeciwu – możesz zabronić nam przetwarzania Twoich danych do jakichkolwiek celów związanych z marketingiem bezpośrednim.